Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów oraz satysfakcję klientów. Jeśli jednak zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, poniżej znajdziesz zasady zwrotów i reklamacji.

Zwroty

Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić produkt bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru zamówienia.

Warunki przyjęcia zwrotu:

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.

  • Produkt musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.

  • Zwrot dotyczy również przypadków, gdy otrzymany produkt ma zły rozmiar – istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar (o dostępność prosimy zapytać przed odesłaniem).

Koszt odesłania zamówienia ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.

Aby skorzystać z prawa zwrotu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu zgłoszenia zwrotu i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury.


Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem (np. inny model, rozmiar, kolor) lub zauważysz wadę, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym zespołem.

Podstawy do reklamacji:

  • Niezgodność produktu z zamówieniem.

  • Wady produktu powstałe z naszej winy.

Reklamacje można zgłaszać:

  • mailowo: reklamacje@fundacjari.pl

  • telefonicznie: 792 778 798

  • lub pisemnie: Fundacja Rozwoju Integralnego, ul. Traugutta 18/6, 26-600 Radom.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pokrywamy koszt ponownej wysyłki prawidłowego produktu.


Masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl