
Regulamin Sklepu
Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem edu-art-bazaar-history.pl, prowadzonym przez Fundację Rozwoju Integralnego, Traugutta 18/6, Radom 26-600, NIP: 7962971992, REGON: 3642668500000. Kapitał zakładowy wynosi: 5000 tyś. Fundacja jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY LUBLIN WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000614258.
Zakres obowiązywania regulaminu
Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym na platformie Shoper.
1.2. Sklep internetowy prowadzony jest przez Fundację Rozwoju Integralnego, Traugutta 18/6, Radom 26-600, NIP: 7962971992, REGON: 3642668500000.
1.3. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@fundacjari.pl oraz telefonicznie: 792778798.
2. Składanie zamówień
2.1. Zamówienia można składać przez całą dobę poprzez stronę internetową sklepu.
2.2. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze, w godzinach pracy sklepu.
2.3. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3. Ceny i sposoby płatności
3.1. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3.2. Klient może dokonać płatności za zamówienie poprzez:
-
przelew bankowy,
-
szybkie płatności online,
-
płatność kartą płatniczą,
-
płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
4. Koszty i sposoby dostawy
4.1. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika:
-
ORLEN Paczka: 9,99 zł
-
Paczkomaty InPost: 12,99 zł
-
Kurier DPD: 17,99 zł
-
Kurier DHL: 19,99 zł
-
Odbiór osobisty: bezpłatnie (Kawiarenka Społeczna, Traugutta 18/6, 26-600 Radom, w godzinach od 9.00-17.00) 4.2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych.
5. Prawo odstąpienia od umowy
5.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia bez podania przyczyny.
5.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować sklep o swojej decyzji drogą mailową lub pisemną.
5.3. Zwrot należności następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru.
5.4. Towar zwracany powinien być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
6. Zastrzeżenie własności rzeczy
Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.
7. Szkody powstałe podczas transportu
Dotyczy Konsumentów: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami.
8. Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Reklamacje można składać:
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fundacjari.pl
-
na piśmie na adres: Fundacja Rozwoju Integralnego, Traugutta 18/6, 26-600 Radom
-
telefonicznie: 792778798
9. Usługi świadczone drogą elektroniczną
W celu korzystania z naszego sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia z przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. Zalecamy włączenie obsługi JavaScript i plików Cookies.
10. Kodeks dobrych praktyk
Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnym pod niniejszym linkiem.
11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegóły dostępne są na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” oraz pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
12. Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku niezgodności zapisów regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa, stosowane będą odpowiednie przepisy ustawowe.
W przypadku Przedsiębiorców dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji o międzynarodowej sprzedaży towarów.