Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

Regulamin sklepu

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie

internetowym dostępnym pod adresem edu-art-bazaar-history.pl, prowadzonym przez

Fundacja Rozwoju Integralnego, Traugutta 18/6, Radom 26-600, NIP: 7962971992,

REGON: 3642668500000. Kapitał zakładowy wynosi: 5000 tyś. Spółka jest wpisana do

Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD

REJONOWY LUBLIN WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ

GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000614258.

  1. Zakres obowiązywania regulaminu

Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i

Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z

przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna

i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność

prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez

Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie,

gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

  1. Zawarcie umowy

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Fundacja Rozwoju Integralnego.

Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do

zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty

nabycia produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w

naszym sklepie, mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka

zakupowego i złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach

dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia, korzystając w tym celu z

dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu

składania zamówienia.

Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i

finalizujący zamówienie – składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się wkoszyku. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail

potwierdzającą otrzymanie zamówienia i jego przyjęcie do realizacji. Wraz z

otrzymaniem tej wiadomości zawarta zostaje umowa sprzedaży.

  1. Język i zasady utrwalania umowy

Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim

Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące

zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje

dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin

udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w

sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

  1. Dostawa produktów

Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione

produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich.

Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach

przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego

sklepu.

Zasadniczo istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem:

Kawiarenka Społeczna, Traugutta 18/6, 26-600 Radom, w godzinach od. 9.00-17.00

  1. Płatności

W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności

internetowych.

Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W

przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy

Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu.

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie

pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.

Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o

zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnychrodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w

trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce

informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy,

przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.

  1. Zastrzeżenie własności rzeczy

Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty

ceny sprzedaży.

  1. Szkody powstałe podczas transportu

Dotyczy Konsumentów: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep

zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie.

Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami,

powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze

zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej

reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa

ustawowych praw (opisanych poniżej w punkcie dot. reklamacji) i ich zaspokojenia.

Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń

wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

  1. Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady

Dotyczy Konsumentów: jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W

przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia

określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam

określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z

umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.

Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2

lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin

przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.

W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące

Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio

związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona

dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotuwykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie

przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Reklamacje można składać:

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fundacjari.pl

na piśmie na adres: Fundacja Rozwoju Integralnego, Traugutta 18/6, 26-600

Radom

kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 792778798

Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są

zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu

internetowego.

Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę

bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,

że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci", czyli

przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów):

uprawnienia z tytułu rękojmi zostają utracone, jeżeli nie zbadali Państwo towaru w

czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił nas

niezwłocznie o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli

nie zawiadomiono nas niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku

zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty. Reklamacje można składać

drogą elektroniczną oraz pisemnie na adres wskazany powyżej. Ponosimy

odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia

umowy i ich normalne następstwa, nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu

utraconych korzyści. W stosunku do przedsiębiorców (z wyjątkiem przedsiębiorców

jednoosobowych korzystających z niektórych praw konsumentów) nasza

odpowiedzialność, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w

ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia łącznie – do

wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej z nami umowy

sprzedaży.

Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: 792778798

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną

W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania

asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia

multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci

Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie

możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicyzobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i

dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego

działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z

aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie

wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne.

Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej

możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego

sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu

serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za

pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji

dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu

sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia

nieprawidłowości.

  1. Kodeks dobrych praktyk

Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnym

pod niniejszym linkiem.

  1. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego

sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie

dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym

adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów

konsumenckich”.

Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do

internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR).

Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi

Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów

wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie

usług.

Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania

sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu

(Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

  1. Postanowienia końcoweŻadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych

praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego

Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących

przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą

zawsze ustawowe regulacje.

W przypadku Przedsiębiorców dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje

prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach

międzynarodowej sprzedaży towarów.

W przypadku Przedsiębiorców, osób prawnych prawa publicznego lub wyodrębnionych

podmiotów publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania

wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem

będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób

fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością

gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru

zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie

działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej

Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl